17. september 2008

Enda et kjekt researchverktøy til Firefox

For en tid tilbake skrev jeg om nye Google Chrome og hvorfor jeg synes Firefox er et bedre verktøy for research. I den posten listet jeg opp noen tillegg til Firefox som jeg synes er kjekke å bruke.

I dag oppdaget jeg at "ie tab"-tillegget er tilbake. Dette kjekke lille programmet som sparer deg for mye gremmelse når du surfer sluttet å virke da Firefox ble oppdatert i vår og sommer. Nå har folkene bak fått laget en versjon til nye Firefox.

Men hva består nå kjekt å ha-faktoren i spør du deg sikkert. Jo - tillegget gjør det mulig å kjøre et Internet Explorer-vindu i Firefox. Altså: Når du kommer over sider som bare fungerer skikkelig i IE, som min arbeidsgiver www.ij.no, bare høyreklikker du på siden og velger "show page in ie tab".

Innmari kjekt å ha.

Ingen kommentarer: